Marketing Automation

Vores mål er at hjælpe vores kunder med at vokse i den digitale verden

Styrk dine kunderelationer

Skab øget loyalitet, tættere kunderelationer og øget salg med effektiv Marketing Automation på tværs af de forskellige kanaler. Formålet med Marketing Automation er at kommunikere med et stort antal leads på en målrettet og personlig måde, uanset om kunden møder jer på jeres egne sider, på de sociale medier eller på andre platforme, hvor I markedsfører jer og jeres produkter eller ydelser på. Målet med Marketing Automation er at øge konverteringen og skabe en større omsætning.

Øg loyaliteten hos dine kunder

Udover at skabe nye leads og pleje eksisterende kunder, kan Marketing Automation øge loyaliteten hos dine nuværende kunder ved at tilbyde dem produkter eller ydelser, der er relevante og skræddersyede til deres individuelle behov ud fra deres adfærd.

Kæmper du med at finde tid nok til dine marketingopgaver, så vil Marketing Automation være interessant og relevant for dig og din virksomhed. Marketing Automation hjælper dig nemlig med at ramme den rigtige målgruppe på det rigtige tidspunkt med et relevant budskab. På den måde får du skabt nye kunder og får dine eksisterende kunder til at købe hos dig igen.

E-mail automation

Styrk relationer og øg dit salg ved at skabe e-mail automation, der gør dine leads til potentielle kunder. Med e-mail automation kan du få effektiviseret dine marketingindsatser, se synlige resultater på bundlinjen og udnytte potentialet i adfærdsdataene. Du kan med e-mails opbygge stærke kunderelationer til lave omkostninger med høj hastighed, høje responsrater og gode muligheder for at tilpasse og segmentere indholdet.

E-mail automation er et stærkt værktøj for virksomheder med mange leads, der opfordrer leads til at engagere sig med dit indhold. E-mail marketing er altså en oplagt måde at gøre dine leads til kunder ved at arbejde med automatiserede kampagner, differentieret indhold, nyhedsbreve og meget mere, som er tilpasset de forskellige leads.

Segmentering gør dine e-mails relevante

Ved at lave automatiserede e-mails, kan du lave relevant indhold, der udsendes på baggrund af segmentering. Vi bygger en base med flere forskellige e-mails, der tilpasses det, som dine brugere efterspørger.

Med e-mail automation er du ikke bare sikker på at ramme plet hver gang, du kan også se en mærkbar forskel på din ROI.

System automation

Med system automation kan dine marketingkampagner automatiseres, så du kan kommunikere med et stort publikum på en målrettet måde, uden du skal gøre det manuelt. Systemet indsamler automatisk data om dine kontakter, som du kan bruge til at målrette bestemte budskaber. System automation er bygget til at give dig en værktøjskasse, som automatisk kan udsende for eksempel e-mails, hvor du kan bygge landing pages, styre sociale medier og måle den samlede effekt af dine marketingaktiviteter.

Lad teknologien arbejde for dig

System automation handler om at bruge teknologi til at administrere dele af din markedsføring. Det kan for eksempel være e-mails eller opslag på sociale medier. Formålet er at sikre, at du er til stede på alle de relevante kanaler, og møder dine leads og potentielle kunder med budskaber, der passer til deres situation, ønsker og behov.

Med system automation har du altså mulighed for at følge potentielle kunder online, så du kan ramme dem med de helt rigtige budskaber på præcist det rigtige tidspunkt. System automation er uden tvivl fremtiden og bliver efterhånden relevant for flere og flere virksomheder.

Menu