Data Management

Vores mål er at hjælpe vores kunder med at vokse i den digitale verden

Kombinér dine data og opnå bedre indblik

Ved hjælp af Data Management kan du få bundet dine on- og offline data sammen, så du får det bedste udbytte ud af dine data fra forskellige kilder. Disse data bliver blandt andet brugt til at generere, segmentere og opbygge detaljerede kundeprofiler, så der kan laves målrettede annoncer til den pågældende kundegruppe. Data Management er en meget vigtig faktor, når det kommer til digital markedsføring, samtidig med at det giver dig en bedre forståelse af dine kunder.

Skab bedre resultater med målrettet annoncering

Få det bedste udbytte ud af dine data fra forskellige on- og offline kilder ved hjælp af Data Management. Disse data bliver blandt andet brugt til at generere, segmentere og opbygge detaljerede kundeprofiler, så der kan laves målrettede annoncer til den pågældende kundegruppe. Data Management er en meget vigtig faktor, når det kommer til digital markedsføring, samtidig med at det giver dig en bedre forståelse af dine kunder.

CDP

Få et samlet overblik over dine kunders interaktioner med din virksomhed. Med en Customer Data Platform (CDP), kan du udnytte data optimalt, og dermed effektivisere din virksomhed samt øge dens omsætning ved mere målrettet markedsføring. CDP indsamler data om dine kunder fra alle interne og eksterne kilder og kanaler, så du får et komplet og struktureret overblik over din virksomheds data samlet på én platform.

Styrk dit potentiale

En CDP er et system eller værktøj, der forener din virksomheds kundedata fra marketing og andre kanaler
for at gøre det muligt at skræddersy og optimere på markedsføringen. CDP er altså et marketingredskab, der er i stand til at samle alt, hvad vi ved om vores kunder/brugere på og udenfor vores egne kanaler.

Med CDP får du samlet alle kundedata ét sted, og det giver nye og bedre muligheder for at udnytte den viden, du har om kunderne, i din markedsføring.

CLV

Få mest ud af dine marketingskroner ved at finde din virksomheds CLV (Customer Lifetime Value). CLV kaldes på dansk også for kundeværdi eller kundelivstidsværdi.

CLV er en beregning af den samlede fortjeneste, virksomheden har af en kunde. Den viser, hvor meget en kunde i gennemsnit bruger i løbet af den tid, hvor kunden køber ydelser hos din virksomhed.

Hvad er værdien af en kunde?

CLV kan udregnes ud fra en formel, og det bliver generelt brugt til at vurdere, hvor meget der skal satses på for at bringe nye kunder ind. CLV er brugbart, når din virksomhed skal planlægge, hvor meget der skal bruges til markedsføring, når der skal skaffes nye kunder. Har du kendskab til din virksomheds CLV, er det lettere at vurdere, hvor meget der skal bruges på markedsføring. Det kan på sigt være til gavn for din virksomhed og for dine kunder ved, at du giver dem en god brugeroplevelse.

Når du kender din CLV, har du alt i alt et solidt grundlag at bygge din virksomheds målsætninger og KPI´er på.

Server side tracking

Få præciseret den data du kan udvinde fra dine besøgende på din hjemmeside med server side tracking, som du kan bruge til mere målrettet digital annoncering. Derudover minimerer server side tracking den data og de data scripts, som skal behandles i brugerens browser, som nedbringer loadingtiden på din hjemmeside. En reduceret indlæsningshastighed vil dermed forbedre brugervenligheden på hjemmesiden betydeligt, og har derfor også en direkte indflydelse på hjemmesidens søgemaskineoptimering.

Ejerskab og større kontrol

Server side tracking kan også forlænge levetiden på de cookies, brugeren har givet tilladelse til og som er essentielle til at spore brugeradfærd. Med server side tracking får du altså detaljerede adfærdsdata, højere datakvalitet, en hurtigere hjemmeside og meget mere.

Server side tracking er fremtiden, da det gør det muligt for virksomheder at indsamle de præcise data, de har brug for, bevare det fulde ejerskab af dem og kontrollere hvem de bliver delt med.

Menu